Uwaga! Rekrutujemy! Fundacja Media 3.0 poszukuje osoby na stanowisko koordynatora/ki projektu z programu operacyjnego POWER (projekt dotyczy rozwijania narzędzia ICT). Praca na miejscu w Rybniku lub zdalnie (cały Śląsk).
Wymagania:
- doświadczenie w koordynowaniu projektów ze środków unijnych
- znajomość narzędzi do zarządzania (Asana, Trello) lub pokrewnych
- znajomość pakietu Office
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętności komunikacyjne
Mile widziane:
- znajomość zagadnień ICT
- znajomość funkcjonowania Internetu, języka html
Co oferujemy?
Rozwijającą pracę w pełnym humoru zespole. Służbowy laptop oraz telefon, możliwość wyjazdów na zagraniczne szkolenia. Z nami będziesz miał wpływ na rozwijanie społeczeństwa informacyjnego w Polsce. No i będziesz pracować w miejscu, gdzie kręcony jest serial “Diagnoza” 😉 (chyba, że pracujesz zdalnie).
Aplikacje prosimy przesyłać na adres kontakt@media30.pl, wpisując w temacie “Koordynator – POWER”. Po dodatkowe informacje można pisać na l.zyla@testbackmedia3.pro-linuxpl.com.