Październik 31, 2017 admin

Poszukujemy koordynatora/ki na projekt unijny

Uwaga! Rekrutujemy! Fundacja Media 3.0 poszukuje osoby na stanowisko koordynatora/ki projektu z programu operacyjnego POWER (projekt dotyczy rozwijania narzędzia ICT). Praca na miejscu w Rybniku lub zdalnie (cały Śląsk).

Wymagania:

  • doświadczenie w koordynowaniu projektów ze środków unijnych
  • znajomość narzędzi do zarządzania (Asana, Trello) lub pokrewnych
  • znajomość pakietu Office
  • dobra organizacja czasu pracy
  • umiejętności komunikacyjne

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień ICT
  • znajomość funkcjonowania Internetu, języka html

Co oferujemy?

Rozwijającą pracę w pełnym humoru zespole. Służbowy laptop oraz telefon, możliwość wyjazdów na zagraniczne szkolenia. Z nami będziesz miał wpływ na rozwijanie społeczeństwa informacyjnego w Polsce. No i będziesz pracować w miejscu, gdzie kręcony jest serial “Diagnoza” 😉 (chyba, że pracujesz zdalnie).
Aplikacje prosimy przesyłać na adres kontakt@media30.pl, wpisując w temacie “Koordynator – POWER”. Po dodatkowe informacje można pisać na l.zyla@media30.pl.